Baglady

byxtips!




till oss som kan tituleras baglady, bagman eller vem som helst. Köpte dessa på Zara i London. Leggings med en sjukt skön resår som håller påsen på plats 👌 dom trivs både jag och magen i 😊
#1 - I.Björkman

Även jag utan bag skulle vilka ha sånna så annat hålls på plats ;)

Svar: Dundersköna Ida :)
Badlady

#2 - Malin

Hej snygging!

Jag vill säga två saker:

1. Skit i ögonoperationen nu. Du är en pingla i glasögon! Om det känns viktigt i framtiden så gör operationen då. Men, majj gådd, glasögon är en snygg accessoar så hetsa inte.

2. Nästa söndag åker jag på en tvåveckors semester till Thailand. En resa DU gav mig kraft och inspiration till.

Min stomi är nog snäppet sämre än din, men p g a ständigt pågående cancer i kroppen min kan man inte operera om mig. Med cyto i kroppen är op utesluten.

Men Thailand är ett kommande faktum. Jag SKA dit =) Några tips inför min resa?

Kram!